Politica de Retur

POLITICA DE RETUR A MAGAZINULUI NOSTRU ONLINE

In conformitate cu ordonanta O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumparat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Conform OUG 34/2014, produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator, sunt exceptate din posiblitatea de retur.

Asadar, unele produse comercializate prin intermediul acestui magazin online sunt produse ce sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform art. 16 din OG 34/2014, prin prisma faptului ca sunt produse perisabile. Ele nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii / din motive de igienă.

Clientul nu este indreptatit la returnare decat in conditiile in care, dupa desigilarea coletului, in colet va gasi alte produse decat cele comandate.

Produsele pe care nu le acceptam ca retur sunt:

  • Produse desigilate
  • Produsele cu ambalaj deteriorat, desi sunt sigilate
  • Produsele alimentare cu termen de valabilitate ce urmeaza sa expire, sensibile la temperatura si modificari de umiditate, ale caror proprietati ar putea suferi modificari intre momentul deschiderii coletului si momentul returului.

PROCEDURA DE RETUR:

  1. Clientul anunta intentia de retur telefonic 0742.117.770 sau prin email casutacumiereciucurova@gmail.com. Ulterior sesizarii, stabilim daca produsele sunt eligibile pentru initierea procesului de retur.
  2. Clientul face o solicitare catre orice firma de curierat rapid doreste sau prin Posta Romana. Cheltuiala de transport este suportata exclusiv de catre Client.
  3. Dupa primirea coletului, vom rambura suma aferenta in contul bancar indicat de catre Client in maxim 14 zile.

Adresa unde puteti returna comanda este: SC APIS CENT SRL – Str. Principala nr. 238, loc. Ciucurova, jud. Tulcea

IMPORTANT: In cazul in care nu se respecta procedura de returnare, iar Clientul trimite coletul-retur fara anunt in prealabil, ne rezervam dreptul de a nu accepta returul.

 

Trimite mesajul
Ne poti contacta pe whatsapp!
Buna ziua! Cum te putem ajuta?